اگر در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارید و برای تبلیغات خود از اپلیکیشن‌های موبایل استفاده میکنید لازم است که در مورد ابزار اندازه گیری و آنالیز موبایل به اسم Adjust بیشتر بدانید. وقتی که قرار باشد عملکرد یک اپلیکیشن بررسی شود این بررسی‌ها در دو دسته ابزارهای تحلیلی Adjust و ابزارهای Attribution تقسیم‌ بندی می‌شود. ابزارهای تحلیلی پیگیری و گزارش اتفاقاتی که در داخل اپلیکیشن افتاده است را برعهده دارد. یعنی اگر کاربری بدون‌تبلیغ جذب شده باشد و یا همچنین مدت زمانی که کاربران مشتری شما باقی می‌مانند و نرخ بازگشت های آنها و مقدار هزینه هایی که در یک اپلیکیشن خرج شده است و دسته بندی آنها و فرستادن نوتیفیکیشن ها و پیام های داخل اپلیکیشن همه بر عهده ابزارهای تحلیلی است. همچنین میزان بهینگی کمپین‌های تبلیغاتی را بررسی می‌کند و همچنین در نظر دارد که فعالیت کاربر هایی که به شما جذب شده اند از طریق کدام یک از تبلیغات بودند.

 

آموزش استارت آپ              آموزش دیجیتال مارکتینگ          Adjust چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

 

 ادجاست (Adjust)

 

 تعریف ادجاست (ADJUST)

 یکی از ابزارهای اندازه گیری برای اپلیکیشن های موبایل ادجاست است که یک شرکت اندازه‌گیری موبایل است که خدمات مختلفی را به مشتریان عرضه می کند که بیشتر در رابطه با کمپین های تبلیغاتی است و به آنها کمک می کند که اتفاقاتی که داخل اپلیکیشن می‌افتد را تجزیه و تحلیل و بررسی کنند و ببینند که چطور کار می‌کنند و با بررسی آن ها راه هایی در اختیار صاحبان کمپ‌ها قرار بدهد که بازاریابی خوبی برای محصولات خود داشته باشد و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

 

 ادجاست (Adjust)

 

 استفاده از این ادجاست ها کار سختی نیست و همه اطلاعاتی که شما نیاز دارید توسط ادجاست جمع شده است و در قالب یک داشبورد به شما ارائه می شود و شما می توانید همه فعالیت‌های اپلیکیشن تان را بررسی کنید و زیر نظر داشته باشید.

 

 علت استفاده از ادجاست (ADJUST)

 استفاده از ادجاست ها در مورد اپلیکیشن های موبایلی مزایای زیادی دارد که در این قسمت تصمیم داریم به چند نمونه از مهم ترین آنها اشاره کنیم تا ببینید که استفاده از این ها برای اندازه گیری های اپلیکیشن های موبایل چه سودی برای شما خواهد داشت؟

 

  • با این ابزار می‌توانید بفهمید که آیا کاربران اپلیکیشن شما و یا مخاطبان تبلیغات شما مطابق با اهداف شما عمل می‌کنند یا خیر.

  • این ابزار برای سیستم‌عامل‌های اصلی مانند  iOS، Android، Windows، Unity،Cordova، Xamarin  قابل استفاده است.

  • با استفاده از این ابزار می‌توانید هر اپلیکیشنی را بر روی هر دستگاهی که باشد، دنبال کنید.

  • با این ابزار اطلاعات خام بصورت مستقیم و کامل به سرورهای شما منتقل می‌شود.

  • با استفاده از  deep link می توانید مخاطبان تبلیغات و اپلیکیشن خود را دقیقاً به همان‌جایی که تمایل دارید، هدایت کنید.

  • می‌توانید کاربران اپلیکیشن و یا مخاطبان تبلیغات خود را در هر مرحله از قیف بازاریابی شما که قرار دارند، دنبال کنید.

  • با این ابزار می‌توانید به هرکدام از کمپین ها یا شرکت های دیجیتال مارکتینگ که برای اپلیکیشن شما بازاریابی می‌کنند، دسترسی داشته باشید.

  • این ابزار امکان تولید لینک‌های متعدد برای هر کمپین را به شما می‌دهد و فرآیند کنترل رسانه‌‌های مختلف تبلیغاتی را آسان‌تر می‌کند.

  • این ابزار در شمارش تعداد نصب اپ ‌ها و فعالیت‌های Attribution دقیق‌تر و صحیح‌تر از خیلی از ابزارهای اندازه‌گیری دیگر کار می‌کند.

  • این ابزار در کنار پلتفرم‌های تبلیغاتی به شما کمک می کند که فعالیت‌های تبلیغاتی یکپارچه‌‌سازی شوند.

  • این ابزار  برای‌ کسب‌وکارهای ایرانی فیلتر نیست.

 

 ادجاست (Adjust)

 

ابزار ATTRIBUTION اپلیکیشن‌های موبایل در ADJUST

کاری که این اپلیکیشن برای شما انجام می دهد این است که به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که کاربرانتان از کدام یکی از روش ها جذب اپلیکیشن شما شدند.

همچنین می‌توانید همه ی ‌کانال‌های بازاریابیتان را با این روش پیگیری کنید و داده‌های تبدیل خود را از راه کلیک و impression  جمع‌آوری کنید و با دقت بالایی تجزیه‌وتحلیل کنید.

 

 ادجاست (Adjust)

 

نحوه تعریف کمپین‌های تبلیغاتی در ADJUST

لازم نیست که در هر کمپین‌ تبلیغاتی لینک مجزا داشته باشید و فقط با یک لینک و اضافه کردن چند فاکتور به آن می‌توانید هر چقدر که لازم باشد کمپین تبلیغاتی تعریف کنید. هر کمپین تبلیغاتی را می‌توانید تا 4 برابر کوچکتر کنید و با اضافه کردن چند پارامتر به یک لینک واحد، شبکه، کمپین، گروه و محتوای خلاقانه هر کمپین را مشخص کنید.

 

 ادجاست (Adjust)

 

قیمت ADJUST ها

‌در رابطه با هزینه ای که باید صرف این Adjust  شود باید بگوییم که هزینه ی استفاده از آن ها بالا است و برای هر اپلیکیشن قیمت مشخصی وجود دارد و ثابت نیست. اما چون قابلیت‌های خیلی خوبی در Adjust وجود دارد و رابط کاربری ساده ای برای آن تعریف شده است هزینه آن بالا است اما منطقی است.

 

 ادجاست (Adjust)


توسعه 360   ,اپلیکیشن ,ابزار ,adjust ,تبلیغاتی ,ها ,    ,این ابزار ,به شما ,که در ,استفاده ازمنبع

طراحی اپلیکیشن موبایل،ساخت برنامه موبایل، طراحی اپ

چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم،کسب و کار اینترنتی

مدیریت ارتباط با مشتری و شاخص تروجی کنندگان NPS

مفهوم بازاریابی،انواع،تعریف کاتلر

بازاریابی عصبی یا neuremarketing چیست؟

محاسبه نرخ بازگشت سرمایه ROI

راه های افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی،آنلاین،آمار

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فلزیاب افشار گلچین آنلاین ناب موزیک بهترین سایت فروشگاه خرید اینترنتی دانلود فیلم ترکی نقد برسی انجام پروژ های اندروید قلم خش گیر انجام پروژه های برنامه نویسی