با مطالعه مقالات مرتبط با سئو می توانید اطلاعات کافی در زمینه سئو کسب کنید. اما وقتی صحبت از سئو فنی می شود منظور متفاوتی دنبال می شود. سئو فنی در زمینه تحلیل محتوا به صورت عمیق تری موضوعات را بررسی می کند و به شما کمک می کند که جمع بندی های خوب و مفیدی را انجام بدهید.
حرکت به سمت هوش مصنوعی، جستجوی صوتی و استفاده راحت در موبایل همه از گرایشهای SEO هستند که در سال 2019 ادامه خواهند داشت. هر شرکتی که قصد دارد در سال 2019 در رده ی بهترین ها قرار بگیرد، باید حتما از یک تیم حرفهای در این زمینه کمک بگیرد زیرا سئو هر روز سخت تر از روز قبل می شود.
آموزش استارت آپ آموزش دیجیتال مارکتینگ آموزش سئو
حتی اگر تصور می کنید که در این زمینه اطلاعات شما تکمیل است، پیشنهاد می کنیم مطالب این مقاله را دنبال کنید تا با آگاهی بیشتری در این مسیر گام بردارید.
ارائه تعریف دقیق از مبحث سئو فنی کار چندان آسانی نیست. خیلی از کسانی که در این زمینه هم فعالیت دارند و سئو کار حرفه ای هستند هم نمی توانند به خوبی این مبحث را تشریح کنند. شاید بتوان سئو فنی را اینطور تعریف کرد که این حرفه می تواند شغل کنار هم قرار دادن بخش های مختلف برای ایجاد مقیاس مناسب و یا حل مشکلاتی باشد که سئو را تحت تاثیر قرار می دهد.
پس به این نکته توجه داشته باشید که سئو فنی در رابطه با مقیاس پذیری، عمق، جزییات، درک پیشرفته از عملکرد های مختلف و همچنین اجرای آن ها می باشد.
معیار های سئو فنی مسئله ای نیست که اطلاعات در این زمینه تکمیل باشد. ممکن است در سایت های مختلف به عنوان های مختلف زیادی بر بخورید که ما در مورد چند نمونه صحبت خواهیم کرد. این چند نمونه باعث می شود با سایر افرادی که در این زمینه فعالیت دارند به یک اتحادی برسیم تا بتوانیم در این زمینه موفق تر عمل کنیم.
محاسبات گسترده PageRank
قابلیت انتقال داده های کراول
رتبه بندی های کلی
با توجه به گسترش و توسعه دیجیتال مارکتینگ در همه ی ابعاد باید علم خود را در این زمینه به روز نگه دارید. در سال جاری نیز باید به یکسری نکاتی توجه کنید که بتوانید در این زمینه موفق تر عمل کنید.
ایجاد زبان طبیعی می تواند یکی از مهم ترین موضوعات در آینده باشد. ما می توانیم همیشه حواسمان نسبت به محتوای خوب باشد و باید بتوانیم این محتوا را برای SERP ها بهینه سازی کنیم.
در کنار این موارد جستجوی کلمات کلیدی معنایی هم راه خوبی است و ما باید زمان بیشتری را برای آن صرف کنیم. این کار کمک می کند که معیار های درستی برای سئو به دست بیاوریم تا بتوانیم جمع بندی های بهتری داشته باشیم.
تست های کاربردی در ارتباط با سئو فنی
تست های واحد (تست یک عملکرد خاص برای تضمین عملکرد آن).
تست های یکپارچگی (استفاده از منطق خودتان برای ایجاد کردن یک سیستم بزرگتر و یکپارچه).
تست های (UI) تست کردن رابط کاربری اولیه بر روی وبسایت که این حالت، کند ترین نسخه تست می باشد.
انتظارهای فنی برای محتوایی که رتبه بندی خوبی در اینترنت کسب کرده است، وجود خواهد داشت. این انتظارات با تحلیل های متنی صحیح، بهینه سازی خوب و مرور محتوا بر آورده می شود. با همه ی این کارها می شود نیاز مشتری و مخاطب را فهمید و به آن پرداخت.
مثلا می شود زمان بیشتری برای تست های خودکار، تست های واحد و تست با مرورگر اختصاص بدهید. همچنین بهتر است تست های مختلف را انجام دهید و نتیجه ها را بررسی و مقایسه کنید و ببینید نتیجه دلخواه کسب شده است یا خیر. با بررسی گزارش کارهای خودتان می توانید کر و نتیجه را ارزیابی کنید و در جهت بهبود وضعیت خود قدم بردارید. همیشه نیاز گوگل ملاک کار شما باشد زیرا گوگل نیاز کاربران را الویت خود قرار می دهد پس با هدایت آن به بیراهه نخواهید رفت.
Ryte
Botify
Cognitive SEO
Chrome canary
Csvkit
Knime
MonkeyLearn
سئو فنی یا technical SEO همیشه باعث تحریک حس کنجکاوی در ما می شود چرا که لازم است کسی که در این زمینه فعالیت می کند بیشتر و کامل تر در این باره اطلاعات داشته باشد. می توانید برای درک درست این قضیه از کار افراد موفق سر در بیاورید و روش آن ها را پیش بگیرید. اما با این کار نهایتا به سطح آن ها می رسید و برای موفق تر بودن باید پا را فراتر بگذارید و تلاش بیشتری داشته باشید
طراحی اپلیکیشن موبایل،ساخت برنامه موبایل، طراحی اپ
چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم،کسب و کار اینترنتی
مدیریت ارتباط با مشتری و شاخص تروجی کنندگان NPS
مفهوم بازاریابی،انواع،تعریف کاتلر