موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایلی یکی از روش های بازاریابی دیجیتال است که خیلی از کسانی که به تبلیغات کسب و کار در دنیای مجازی مشغول هستند از آن استفاده می‌کنند تا به جمع آوری مشتری های دائمی بپردازند.

 

 پیشرفت تکنولوژی در بین مردم تا حدی بوده که امروزه دست هر شخصی گوشی‌های همراه هوشمند دیده می‌شود و آمارها نشان می دهد که بیشترین میزان خرید از طریق موبایل مارکتینگ انجام میشود.

 

تکنیک‌های موفقیت در موبایل مارکتینگ

 

بازاریابی موبایلی

 اوایل این شیوه از بازاریابی فقط از طریق پیامک ها یا اس ام اس ها انجام می شد تا این که گوشی‌های هوشمند به بازار آمد و در بین مردم هم گیر شد و دسترسی به اینترنت در همه جا های کشور میسر شد و در نهایت بازاریابی موبایلی خیلی گسترده تر از گذشته شد.

 بازاریابی موبایلی این روزها آنقدر جای خودش را در بین مردم باز کرده که دیگر آن را زیر مجموعه بازاریابی دیجیتال نمی‌دانند و آن را یک شاخه جدا در بازاریابی می دانند و خیلی از افراد برای خرید کردن اول از همه گوشی خود را به دست میگیرند و به دنبال رفع نیازهای خود می گردند.

 

 پس موبایل مارکتینگ یک وسیله ای است که شرکت های مختلف را با همدیگر و با مشتری هایشان متصل می کند و این کار از طریق موبایل انجام می شود که با ارسال پیام مستقیم در شرایط مناسب صورت می گیرد.

 

تکنیک‌های موفقیت در موبایل مارکتینگ

 

مزایای بازاریابی موبایلی

 این روش یک سری مزایایی دارد که باعث شده در بین مردم بسیار محبوب باشد و بسیار موفقیت‌آمیز عمل کرده است که در ادامه چند مورد از این مزایا را به صورت موردی بیان خواهیم کرد و در مورد آنها صحبت می کنیم.

 

بازاریابی موبایلی شخصی است

تلفن همراه هر شخصی جزو شخصی‌ترین وسایل او است و جز حریم خصوصی افراد به حساب می آید و مدام در کنار افراد حضور دارد و در برخی افراد به قسمتی از اعضای بدن آن ها تبدیل شده است! پس نفوذ به این وسیله یعنی ارتباط خیلی نزدیک و مستقیم با افراد و تاثیر گذاری از این روش بسیار زیاد خواهد بود.

 

تلفن همراه همیشه همراه ماست

دنیای مجازی تا حدی به زندگی مردم نفوذ کرده است که تقربا بیشتر افراد دائما گوشیشان روشن و متصل به اینترنت است. و صفحه‌ی نمایش موبایل اولین چیزی است که موقع بیدار شدن مشاهده می کنیم و آخر شب ها هم با چشم خیره شده به گوشی می خوابیم. پس مدام جلوی چشم افراد است.

 

تکنیک‌های موفقیت در موبایل مارکتینگ

 

امکان پرداخت لحظه‌ای در موبایل

اگر موفق شوید که تبلیغات خود را آن قدر تاثیر گذار انجام دهید که مشتری اقدام به خرید کند در همان لحظه این تصمیم با موبایلش عملی می شود.

 

موبایل در دسترس‌ترین منبع برای کسب سریع اطلاعات

خیلی عادت به ستفاده از لپ‌تاپ و کامپیوترهای شخصی دارند و صفحه و امکانات بزرگتر و بیشتر را ترجیح می دهند اما حتی همان افراد هم می دانند که در کوچه و خیابان و مکان های عمومی ناچار به استفاده از تلفن های همراه هستند.

 

کانال مهمی برای مصرف محتواست

بیشتر محتوای مورد نیاز مردم از طریق موبایل خوانده، شنیده و دیده می‌شود. اخبار، محتواهای شبکه های اجتماعی، ایمیل‌ها، کلیپ‌های تصویری، فایل‌های صوتی و پادکست‌ها همه جزو محتواهایی هستند که خیلی از ما آن‌ها را روی موبایلمان داریم و به کار میبریم.

 

تعریف و دسترسی به شاخص های کنترلی

در موبایل ها امکان تعریف شاخص‌های کمّی و سنجش اثربخشی فعالیت‌ها وجود دارد و انواع سنسورها و ابزارهای سخت‌افزاری و فرایندهای نرم‌افزاری که در موبایل ها وجود دارند امکان این را به شما می دهند که برای طراحی سیستم‌های کنترل کاربران موبایل در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها قرار می‌دهد.

 

تکنیک‌های موفقیت در موبایل مارکتینگ

 

اهمیت موبایل مارکتینگ

پیش از این بیشتر افرادی که می خواستند خرید اینترنتی کنند آن را با استفاده از لپ تاپ ها و کامپیوتر های شخصی انجام می دادند ولی امروزه بیشتر افراد خریدهای خود را از طریق گوشی‌های موبایل هوشمند انجام می دهند که این خیلی قضیه مهمی است و باعث شده که استفاده از گوشی‌های همراه انقدر زیاد شود که جایگاه بالاتری نسبت به لپ تاپ ها و کامپیوتر ها پیدا کنند و بیشترین استفاده از اینترنت در گوشی های همراه باشد که به بیش از 60 درصد رسیده است.

چه کسب و کار کوچکی داشته باشید و یا شرکت بزرگ داشته باشید اگر از استراتژیهای درستی در موبایل مارکتینگ خود استفاده کنید می توانید در این زمینه بسیار موفق باشید و به سودآوری کلانی برسید.

 

تکنیک‌های موفقیت در موبایل مارکتینگ

 

راهکارهایی برای موفقیت در زمینه موبایل مارکتینگ

 حالا که بیشتر با موبایل مارکتینگ آشنا شدید و علت اهمیت آن را دانستید و متوجه مزایایی که موبایل مارکتینگ دارد شدید بهتر است یک‌سری راه‌کارهایی را پیش بگیرید که به شما در موفقیت در این زمینه کمک بیشتری می کند.

 

 قرار دادن برگه های تخفیف برای کاربران موبایلی

 شما با استفاده از این حرکت می توانید کوپن تخفیف برای افرادی قرار دهید که از طریق اینترنت از طریق موبایل با شما در ارتباط هستند و کسانی که خرید خودشان را از طریق موبایل انجام می‌دهند با استفاده از کوپن های تخفیف که شما در اختیارشان قرار می دهید کم کم جزو اعضای فعال و مشتری های دائمی شما می شوند و از نظر روانی تاثیر زیادی در جذب مشتری خواهد داشت.

 

تکنیک‌های موفقیت در موبایل مارکتینگ

 

 حضور فعال در شبکه های اجتماعی موبایلی

 اینستاگرام، تلگرام و شبکه‌های اجتماعی از این قبیل تبدیل به جاهای شدند که مردم بیشتر ساعت‌هایی که در اینترنت به سر می برند داخل این اپلیکیشن‌ها هستند و اگر بتوانید در این شبکه‌های اجتماعی حضور فعالی داشته باشید بیشتر از هر نوع تبلیغ دیگری به چشم مخاطبان می آیید و باعث می شوید که آنها این اجازه را داشته باشند تا هنگامی که به دنبال رفع نیازهای خود هستند خیلی زود شما را پیدا کنند و با داشتن پیج های فعال در اینستاگرام و تلگرام کم کم کار شما در ربین طرفدارانتان رونق پیدا می کند و در مدت زمان کوتاهی شما می توانید مخاطبان دائمی خود را داشته باشید.

 

تکنیک‌های موفقیت در موبایل مارکتینگ


توسعه 360   ,موبایل ,های ,ها ,افراد ,موبایلی ,    ,موبایل مارکتینگ ,از طریق ,در موبایل ,استفاده از ,طریق موبایل انجاممنبع

طراحی اپلیکیشن موبایل،ساخت برنامه موبایل، طراحی اپ

چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم،کسب و کار اینترنتی

مدیریت ارتباط با مشتری و شاخص تروجی کنندگان NPS

مفهوم بازاریابی،انواع،تعریف کاتلر

بازاریابی عصبی یا neuremarketing چیست؟

محاسبه نرخ بازگشت سرمایه ROI

راه های افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی،آنلاین،آمار

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آرش دانلود فلنج استیل قیمت فروش کاغذ دیواری فروشگاه هر چی که بخوای vox rozblog : دانلود جدیدترین فیلم ها قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس نماوا کلیپ 11 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. خرید و فروش انواع پول شمار ایستاده آپشن خودرو | گندم کار